مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-21اقتصادي

افزایش حدود 20 برابری برخورد تعزیرات با تخلفات بازار


رییس سازمان تعزیرات حکومتی از افزایش حدود 20 برابری در زمینه برخورد با جرایم و تخلفات حوزه بازار در چهار ماهه امسال نسبت به چهار ماهه سال 98 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری در حاشیه چهارمین نشست شورای نظارت و رصد بازار در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اعداد و آمار کلی سازمان تعزیرات حکومتی در کنار سازمان های مرتبط مانند سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اتحادیه ها، اصناف و مراجع قضایی نشان می دهد که علیرغم محدویت های به وجود آمده بر اثر شیوع بیماری کرونا برای نظارت های فیزیکی در بازار، اما حدود 15 درصد در همین 4 ماهه امسال نظارت ها ارتقا یافته است.

وی افزود: رویکرد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حوزه نظارت، کنترل و برخوردهای تشدیدی از حدود دو سال و نیم گذشته همواره تداوم داشته است و اقتضای شرایط فعلی به واسطه شیوع کرونا می طلبد که نظارت ها میدانی تر و مبتنی بر مطالبات مردم باشد.

معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه گفت: در همین شرایط در زمینه برخورد با جرایم و تخلفات حوزه بازار با تمرکز بر احتکار، عدم اعلام موجودی و اختفای کالا در 4 ماهه امسال حدود 20 برابر نسبت به چهار ماهه 1398 افزایش داشته ایم که نشانگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حدود 20 برابری برخورد تعزیرات با تخلفات بازار

افزایش حدود 20 برابری برخورد تعزیرات با تخلفات بازار