مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-21اقتصادي

مدیریت مصرف برق نکنیم، اصفهان خاموش می شود


سخنگوی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان ینکه در هفته جاری پیک مصرف برق اصفهان نباید از عدد 1163 مگاوات عبور کند، گفت: اگر مردم همانند اکنون، - ایسنا/اصفهان سخنگوی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان ینکه در هفته جاری پیک مصرف برق اصفهان نباید از عدد 1163 مگاوات عبور کند، گفت: اگر مردم همانند اکنون، نسبت به مدیریت مصرف برق اقدام کنند خاموشی نخواهیم داشت، اما اگر مدیریت مصرف نداشته باشیم امکان اینکه در ساعاتی از روز دچار خاموشی شویم، وجود دارد.

محمد علی اکبری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پیش بینی هایی مبنی بر افزایش دمای هوا در مرداد ماه و جهش مصرف برق در اصفهان، اظهار کرد: پیش بینی می شود با افزایش دمای هوا پیک مصرف برق کشور از 1500 مگاوات عبور کند.

سال گذشته این گرمای هوا در برهه ای از زمان در شمال، جنوب و مرکز کشور بود، اما امسال کل کشور درگیر آب و هوای حاره ای و گرم شده است.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی تولید و مصرف کل صنعت برق کشور هم تراز با یکدیگر در حال حرکت است و اکنون به نقطه سر به سر و خطرناک رسیده ایم، تصریح کرد: ناچار به نگه داشتن ذخیره عملیاتی یا ذخیره گردان نیروگاه ها هستیم، اما اگر نیروگاهی به دلیل مشکلی از مدار خارج شود و میزان مصرف برق نیز افزایش یابد برای حفظ پایداری شبکه برق ناچاریم بخشی از شبکه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مصرف برق نکنیم، اصفهان خاموش می شود

مدیریت مصرف برق نکنیم، اصفهان خاموش می شود