مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-21اقتصادي

ساماندهی دستفروشی یک ضرورت اقتصادی و گردشگری در شهرها است


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: سامانه سامان بازار به ما در نظم دهی فضاهای شهری، شناسایی متقاضیان دستفروشی و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای بساط گسترانی کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس سید علی مفاخریان مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، با اشاره به مصوبه ساماندهی صنایع و مشاغل سیار و بی کانون شورای شهر اظهار کرد: با توجه به محدودیت هایی موجود در مدیریت و ساماندهی دستفروشان، نیاز به ابزاری برای نظارت و جانمایی دستفروشان و بساط گستران درفضای شهری داشتیم.

وی افزود: دستفروشی و بساط گستری هم اکنون یک ضرورت کسب و کار یا جاذبه گردشگری در در بسیاری از شهرها تلقی می شود اما اگر تسهیلات برای دستفروشان بدون در نظر گرفتن معیارهای دقیق اختصاص یابد، ممکن است زمینه مهاجرت افراد از سایر شهرها به پایتخت را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان نیاز به برنامه ریزی و اجرای دقیق دارد، افزود :علاوه بر شرکت ساماندهی شرکت شهربان و حریم بان، اداره اماکن، پلیس راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و ذینفعان دیگری مانند اتحادیه اصناف در ساماندهی دستفروشان نقش زیادی ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی دستفروشی یک ضرورت اقتصادی و گردشگری در شهرها است

ساماندهی دستفروشی یک ضرورت اقتصادی و گردشگری در شهرها است