مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 05:502020-07-21فرهنگي

اعلام بخشی از برنامه‏ های جایگزین نمایشگاه کتاب


معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخشی از برنامه‎های حمایتی این معاونت در پی برگزار نشدن نمایشگاه کتاب تهران را تشریح کرد.

- معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخشی از برنامه‎های حمایتی این معاونت در پی برگزار نشدن نمایشگاه کتاب تهران را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی درباره برنامه های حمایتی معاونت امور فرهنگی در پی برگزار نشدن سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران گفت: این برنامه شامل بخش های مختلف نشر می شود.

برای حمایت از کتابفروشی ها طرح فصلی تابستانه کتاب (در مردادماه) و پاییزه کتاب ( همزمان با هفته کتاب در آبان‎ماه) با افزایش 50 درصدی اعتبارات اجرا خواهد شد.

او افزود: با هماهنگی‏ های به عمل آمده تلاش خواهد شد تا حداکثر سه هفته پس از برگزاری طرح‎های حمایتی از کتابفروشی‎ها، تسویه حساب با کتابفروشی‎های مجری انجام شود.

محسن جوادی با تاکید بر استمرار خرید کتاب از ناشران برای تقویت کتابخانه ‏های عمومی و تخصصی در راستای حمایت از ناشران گفت: دومین حلقه مورد حمایت معاونت امور فرهنگی تسویه حساب سریع با ناشران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام بخشی از برنامه‏ های جایگزین نمایشگاه کتاب

اعلام بخشی از برنامه‏ های جایگزین نمایشگاه کتاب