مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-21فرهنگي

برنامه های حمایتی در غیاب نمایشگاه کتاب؛ از طرح های فصلی تا دریافت تسهیلات ویژه


معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‎های حمایتی این معاونت در پی برگزار نشدن نمایشگاه کتاب تهران را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محسن جوادی درباره برنامه های حمایتی معاونت امور فرهنگی در پی برگزار نشدن سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران گفت: این برنامه شامل  بخش های مختلف نشر می شود.

برای حمایت از کتابفروشی ها طرح فصلی تابستانه کتاب (در مردادماه) و پاییزه کتاب (همزمان با هفته کتاب در آبان‎ماه) با افزایش 50 درصدی اعتبارات اجرا خواهد شد.

* از برگزاری طرح های فصلی تا خرید کتاب از ناشران وی ادامه داد: با هماهنگی‏ های به عمل آمده تلاش خواهد شد تا حداکثر سه هفته پس از برگزاری طرح‎های حمایتی از کتابفروشی‎ها، تسویه حساب با کتابفروشی‎های مجری انجام شود.

محسن جوادی با تاکید بر استمرار خرید کتاب از ناشران برای تقویت کتابخانه ‏های عمومی و تخصصی در راستای حمایت از ناشران گفت: دومین حلقه مورد حمایت معاونت امور فرهنگی تسویه حساب سریع با ناشران است.

  با برنامه‎ریزی‎های به عمل آمده تا حداکثر یک ماه پس از تحویل کتاب به انبار و تکمیل مدارک، تسویه‎سازی با ناشران انجام خواهد شد.

در همین راستا پرداخت بدهی های خرید کتاب در چهار ماه گذشته در تهران و استان‏ ها از مرداد ماه آغاز می‎شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های حمایتی در غیاب نمایشگاه کتاب؛ از طرح های فصلی تا دریافت تسهیلات ویژه

برنامه های حمایتی در غیاب نمایشگاه کتاب؛ از طرح های فصلی تا دریافت تسهیلات ویژه