مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-21اقتصادي

قیمت فروش و اجاره مسکن در اردبیل هر روز روند افزایشی دارد


رییس اتحادیه مشاورین املاک مرکز استان اردبیل با اشاره به اینکه قیمت فروش و اجاره مسکن در اردبیل هر روز روند افزایشی دارد،گفت: اجرای مالیات بر خانه های خالی باید با جدیت دنبال شود.

- ایسنا/اردبیل رییس اتحادیه مشاورین املاک مرکز استان اردبیل با اشاره به اینکه قیمت فروش و اجاره مسکن در اردبیل هر روز روند افزایشی دارد،گفت: اجرای مالیات بر خانه های خالی باید با جدیت دنبال شود.

در صورت اجرایی شدن باعث افزایش عرضه در بازار و در نتیجه موجب کاهش قیمت فروش و اجاره مسکن می شود.

خداوردی حضرتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: وقتی صاحبان مسکنهای خالی مالیات سنگینی پرداخت کنند، مجبور میشوند مسکن را بفروشند یا اجاره دهند که در هر دو صورت شاهد پایین آمدن قیمت اجاره و قیمت فروش مسکن خواهیم شد ولی باید با تمام ظرفیت و هر چه زودتر این طرح اجرایی شود.

وی با بیان اینکه قیمت فروش و اجاره مسکن در اردبیل هر روز در حال افزایش می باشد، ادامه داد: دلایل فراوانی برای این افزایش قیمت وجود دارد که میتوان به مواردی مانند بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی، افزایش قیمت آهن آلات و ابزارهای مورد استفاده در ساختمان اشاره کرد.

رییس اتحادیه مشاورین املاک مرکز استان اردبیل با بیان اینکه چنانچه قیمت تمام شده ساختمان بالا برود مشخصا قیمت فروش آپارتمان به هیچ عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت فروش و اجاره مسکن در اردبیل هر روز روند افزایشی دارد

قیمت فروش و اجاره مسکن در اردبیل هر روز روند افزایشی دارد