مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 04:052020-07-21اقتصادي

مدیران در خصوص تأثیر معادن بر آلودگی منابع آبی اطلاع رسانی کنند


استاندار کردستان از مدیران حوزه آب در استان خواست در خصوص رابطه معادن با آلودگی منابع آبی استان، به مردم اطلاع رسانی کنند تا از جوسازی های سودجویان جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن مرادنیا شامگاه دوشنبه در دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه سازگاری با کم آبی استان کردستان، اظهار داشت: باید ضمن انجام کار کارشناسی دقیق راجع به اینکه معادن تا چه حد موجب افزایش آلودگی منابع آب می شوند، به مردم نیز اطلاع رسانی درست شود چرا که عده ای به دنبال سو استفاده و جوسازی های منطقه ای هستند.

وی افزود: برای واگذاری و استخراج معادن، مطالعات زیست محیطی انجام می شود و از سوی دیگر نمی توانیم تأثیر اقتصادی و منافع و مزایای فعالیت های معدنی برای استان را نادیده بگیریم.

استاندار کردستان در این جلسه از فرمانداران، بخشداران و دهیاران خواست نسبت به دریاچه پشت سدها که منابع آب شرب شهرهاست بی تفاوت نباشند و برای ممانعت از تردد و چرای دام در اطراف سدها که موجب ورود آلودگی به آب می شود، اقدام کنند.

مرادنیا به مشکلات مردم برای بهره برداری از سدهای مشترک میان کردستان و استان های همجوار که مدیریت آن با استان نیست، اشاره کرد و از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان خواست اخذ اختیارات کردستان در این زمینه را به جد پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در خصوص تأثیر معادن بر آلودگی منابع آبی اطلاع رسانی کنند

مدیران در خصوص تأثیر معادن بر آلودگی منابع آبی اطلاع رسانی کنند