مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-21سياسي

مرکز فضای مجازی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) راه اندازی می شود


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: مرکز فضای مجازی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای ترویج فرهنگ رضوی راه اندازی می شود.

- مشهد ـ معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: مرکز فضای مجازی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای ترویج فرهنگ رضوی راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد صادق براتی در نشست با مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: به نظر می رسد در این شرایط دستگاه های متولی فرهنگ و هنر از جمله بنیاد بین المللی امام رضا (ع) می توانند با ارائه راهکارها و تولید محصولات فرهنگی هنری برای کمک به جامعه برای جلوگیری از آسیب های این حوزه نقش بسزایی ایفا کنند.

وی افزود: دقت روز افزون به مسائل فرهنگی و فضای رسانه ای، همچنین استفاده بهینه و صحیح از فضای مجازی در تولید و ارائه برنامه های فرهنگی هنری یکی از مهمترین مسائلی است که مقام معظم رهبری نیز طی چندین سال اخیر در گفتمان های خود به این موضوع تاکید داشته اند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در شرایط کنونی که همه کشور درگیر ویروس کرونا است و شرایط به گونه ای است که محدودیت هایی برای برگزاری مراسم و تجمعات مذهبی وجود دارد، باید فعالان و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فضای مجازی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) راه اندازی می شود

مرکز فضای مجازی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) راه اندازی می شود