مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 17:002020-07-20سياسي

هیچ خللی در فعالیت غنی سازی در سایت نطنز وارد نشده است


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فعالیت غنی سازی در سایت نطنز با صحت و در سطح سابق ادامه دارد و حادثه ای که اخیرا رخ داده خللی در آن ایجاد نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، ابوالفضل عمویی ضمن تشریح بازدید نمایندگان مجلس از سایت های هسته ای، اظهار داشت: امروز تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله اکثر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با سفر به قم و نطنز از سایت های هسته ای شهید علیمحمدی و شهید احمدی روشن بازدید کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این سفر با هدف بررسی آخرین اقدامات و تحولات در فعالیت های هسته ای کشور رخ داد.

وی افزود: در سایت شهید علیمحمدی فردو 1044 سانتریفیوژ در 6 آبشار از سانتریفیوژهای نسل یک در حال غنی سازی هستند که اورانیوم را تا 4 و نیم درصد غنی می کنند.

عمویی ادامه داد: در سایت شهید احمدی روشن نیز شاهد فعالیت سانتریفیوژهای نسل یک، نسل دو و نسل چهار بودیم که در زنجیره غنی سازی قرار گرفته اند، همینطور در این بازدید از روند تحقیق و توسعه بر روی نسل های جدید سانتریفوژ ایرانی نیز مواردی را دیدیم.

در حال حاضر روند تحقیق و توسعه بر روی نسل های جدید سانتریفیوژ از جمله سانتریفیوژ های IR6, IR8, IR9 هم ادامه دارد که در سایت نط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ خللی در فعالیت غنی سازی در سایت نطنز وارد نشده است

هیچ خللی در فعالیت غنی سازی در سایت نطنز وارد نشده است