مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 15:552020-07-20اجتماعي

140 هنرستان در استان بوشهر فعالیت می کنند


رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 140 هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش به صورت دولتی و غیردولتی در استان فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آموزش و پرورش استان بوشهر، حسین رمضانی با اشاره به رویکرد برنامه ششم توسعه و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش به عنوان مهمترین مراکز تربیت نیروی انسانی ماهر اظهار کرد: با توجه به استقرار صنایع نفت و گاز و وجود نعمت دریا، تربیت نیروی کار ماهر متناسب با مشاغل بومی در اولویت های برنامه ریزی این اداره قرار دارد.

وی افزود: آشنا کردن خانواده ها و دانش آموزان با رشته های فعال در هنرستان ها مهم و ضروری است.

رمضانی صنعت، خدمات، هنر و کشاورزی را چهار حوزه اصلی فعالیت هنرستان ها اعلام کرد و ادامه داد: دانش آموزان با توجه به علاقه و بر اساس فرم هدایت تحصیلی می توانند در یکی از رشته های هنرستان های شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش ادامه تحصیل دهند.

رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش با اشاره به فعالیت 140 هنرستان در استان خاطرنشان کرد: 38 هنرستان های شاخه فنی و حرفه ای و 112 هنرستان های کاردانش استان در نوع دولتی و غیر دولتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

140 هنرستان در استان بوشهر فعالیت می کنند

140 هنرستان در استان بوشهر فعالیت می کنند