مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 14:102020-07-20حوادث

وقوع 9 آتش سوزی در مراتع همدان طی 24 ساعت


رییس سازمان آتش نشانی همدان از وقوع 9 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان خبر داد.

- رییس سازمان آتش نشانی همدان از وقوع 9 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان خبر داد و گفت: 15 عملیات اطفای حریق و 5 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در روز گذشته بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محمدرضا بیاناتی اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، 15 عملیات اطفای حریق و 5 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در روز گذشته بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی دیروز 460 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد 20 مورد منجر به عملیات شده است.

بیاناتی با بیان اینکه 10 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: تماس های برقرار شده با سامانه 125 همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل 50 تماس اشتباه بوده و متأسفانه 380 مورد از تماس ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی اضافه کرد: عملیات انجام شده در این مدت 15 مورد آتش سوزی شامل 2 مورد حریق منزل در سیلو و خضر، حریق پیک نیک در آبشینه، حریق باغ در شورین، حریق گندمزار در روستای رباط، نشت سوخت خودرو در خیابان بوعلی و 9 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار شهید فهمیده، سعیدیه 2 مورد، میدان سپاه 2 مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 9 آتش سوزی در مراتع همدان طی 24 ساعت

وقوع 9 آتش سوزی در مراتع همدان طی 24 ساعت