مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 14:052020-07-20بين الملل

توافق فتح و حماس درباره برگزاری جشنواره مشترک برای مقابله با طرح الحاق


دو جنبش فتح و حماس فلسطین از توافق میان خود برای برگزاری یک جشنواره ملی مشترک در غزه به منظور مقابله با طرح صهیونیستی الحاق کرانه باختری و طرح موسوم به معامله قرن آمریکا خبر دادند.

- دو جنبش فتح و حماس فلسطین از توافق میان خود برای برگزاری یک جشنواره ملی مشترک در غزه به منظور مقابله با طرح صهیونیستی الحاق کرانه باختری و طرح موسوم به "معامله قرن" آمریکا خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، جبریل الرجوب، دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح درباره این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره یک ایستگاه تاریخی برای نمایان کردن موضع یکپارچه فلسطین برای مقابله با طرح از بین بردن مسأله فلسطین از طریق طرح الحاق و معامله قرن است.

وی در این باره گفت: محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و رهبران ملی در جریان این جشنواره سخنرانی خواهند کرد و احمد حلس عضو کمیته مرکزی فتح موظف به ادامه توافق درباره مکانیزم و تعیین زمان و مکان برگزاری این جشنواره شده است.

الرجوب در ادامه بر اهمیت رساندن صدای یکپارچه ملت فلسطین به گوش جهانیان، پایبندی به تأسیس کشور مستقل فلسطین در قدس و بازگشت آوارگان فلسطینی طبق قطعنامه های بین المللی تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق فتح و حماس درباره برگزاری جشنواره مشترک برای مقابله با طرح الحاق

توافق فتح و حماس درباره برگزاری جشنواره مشترک برای مقابله با طرح الحاق