مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-20اجتماعي

ممنوعیت تردد انواع کامیون در پایتخت


معاون ترافیکی پلیس راهور تهران از ممنوعیت تردد انواع خودرو‌های کامیون در طول روز در محدوده شهری تهران خبر داد و گفت: در صورت مشاهده تخلف علاوه بر برخورد قانونی، کامیون متخلف توقیف می‌شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی اظهار کرد: با وصف اطلاع رسانی قبلی مبنی بر ممنوعیت تردد کامیون‌ها در معابر شهری تهران باز شاهد تردد رانندگان این خودرو‌ها در طول روز در محدوده شهری می‌باشیم.

وی با اشاره به اینکه در هفته جاری طرح برخورد قانونی پلیس راهور تهران با تخلفات کامیون‌ها در سطح معابر پایتخت با قوت بیشتری به مرحله اجرایی در آمده است، گفت: در صورت مشاهده تخلف کامیون‌ها و تردد در ساعات طول روز برخورد قانونی با آنان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ممنوعیت تردد در طول روز سایر تخلفات رانندگان کامیون به طور شبانه روزی مورد توجه کارشناسان پلیس راهور قرار دارد، ادامه داد: با توجه به آسیبی که کامیون‌ها از تصادف و حادثه رانندگی برجای می‌گذارند نظارت بر سرعت کامیون‌ها مورد توجه کارشناسان پلیس راهور قرار دارد.

این مقام پلیسی به دیگر تخلفات رانندگان کامیون‌ها شامل عدم رعایت مقررات حمل بار، اضافه بار، تردد غیر مجاز در سطح شهر سرعت‌های غیر مجاز، نقص فنی، نداشتن حفاظ در طول شبانه روز می‌ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد انواع کامیون در پایتخت

ممنوعیت تردد انواع کامیون در پایتخت