مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-20حوادث

فعالیت رستوران ها و قلیان سراها در کرمان صرفا تا ساعت 24


سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از اجرای طرح برخورد با صنوفی که ساعت کاری را در صنوف خود مراعات نکنند خبر داد و گفت: در همین راستا 6 واحد صنفی قهوه سرا و سفره خانه سنتی پلمب و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری به عمل آمد.

- سرهنگ محمود پارسا در تشریح این خبر گفت: به منظور نظارت جدی بر فعالیت واحدهای صنفی و جلوگیری از هرگونه جرائم و آسیب های اجتماعی در ساعات پایانی شب، پلیس امنیت عمومی استان با همکاری سایر یگان های انتظامی طرح نظارت بر ساعت فعالیت واحدهای صنفی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی بیان کرد: طبق آخرین دستورالعمل های صادره در خصوص تنظیم ساعات کاری واحدهای صنفی، فعالیت واحدهای صنفی سفره خانه ها و قلیان سراها، رستوران ها، تالارهای پذیرایی و بازی های رایانه ای در نیمه اول سال تا ساعت 24 و در نیمه دوم سال تا ساعت 23:30 مجاز به فعالیت هستند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان با اشاره به اینکه این پلیس ساعت کاری اعلامی را ملاک عمل قرار داده تصریح کرد: به تمامی صنوف ساعت کاری متناسب با رسته فعالیتشان ابلاغ شده است و فعالیت واحدهای صنفی مذکور خارج از این محدوده زمانی تخلف محسوب و با همکاری دستگاه قضایی با آنها برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت رستوران ها و قلیان سراها در کرمان صرفا تا ساعت 24

فعالیت رستوران ها و قلیان سراها در کرمان صرفا تا ساعت 24