مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-20اقتصادي

صدور مجوز راه اندازی مجتمع بین راهی تسهیل می شود


وزارت ‎راه و شهرسازی مکلف شد تا 2 هفته آینده دستورالعمل واگذاری احداث و بهره برداری از مجتمع های خدماتی و رفاهی در آزادراه های مشارکتی را تدوین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سی و نهمین جلسه هیأت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار روز گذشته برگزار شد که یکی از مصوبات این جلسه از این قرار بود که وزارت ‎راه و شهرسازی مکلف شد تا 2 هفته آینده دستورالعمل واگذاری احداث و بهره برداری از مجتمع های خدماتی و رفاهی در آزادراه های مشارکتی را با رعایت ماده 2 و 3 قانون بهبود تدوین و به هیأت ارائه کند.

در این مصوبه آمده است: وزارت راه و شهری سازی ظرف حداکثر دو هفته دستورالعمل واگذاری احداث و بهره برداری از مجتمع های خدماتی و رفاهی در آزادراه های مشارکتی را با رعایت مواد 2 و 3 قانون بهبود مستمر محیط کسبو کار و همکاری اتاق اصناف ایران، اتاق بازرگانی ایران و اتاق تعاون ایران تهیه و به هیأت ارائه نماید.

همچنین با توجه به تعدد مراحل صدور مجوز احداث مجتمع خدماتی و رفاهی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مکلف است ضمن بارگذاری اطلاعات این مجوز در درگاه ملی مجوزهای کشور، ظرف مدت یک ماه پیشنهادات خود را در جهت تسهیل فرایند و کاهش مراحل صدور مجوز مذکور تهیه و به هیأت ارائه نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز راه اندازی مجتمع بین راهی تسهیل می شود

صدور مجوز راه اندازی مجتمع بین راهی تسهیل می شود