مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 08:302020-07-20اقتصادي

جزییات پرداخت بیمه بیکاری کرونا و ثبت نام جاماندگان


برابر آخرین آمارها، بیش از 863 هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کرده و بیش از 90 درصد مشمولان مقرری بیمه بیکاری را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال شیوع ویروس کرونا و تاثیرگذاری آن بر بسیاری از کسب وکارها مقرر شد تا بیمه بیکاری سه ماه اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت 99 به کارگران آسیب دیده از کرونا پرداخت شود.

دولت در راستای حمایت از صنوف و کارگران آسیب دیده از کرونا، مبلغ 5000 میلیارد تومان اعتبار برای کمک به صندوق بیمه بیکاری اختصاص داد و با حمایت سازمان برنامه و بودجه و اهتمام وزارت کار، سازمان تامین اجتماعی و دستگاههای مربوطه، روند واریز مقرری بیمه بیکاری به متقاضیان مشمول و کارگران بیکار شده با جدیت دنبال شد.

سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری به نشانی bimebikari.

mcls.

gov.

ir از مدتها قبل توسط وزارت کار راه اندازی شد تا افراد بیکار شده تابع قانون کار و قانون تامین اجتماعی و مشمول قانون بیمه بیکاری، بتوانند با مراجعه به این سامانه و وارد کردن اطلاعات شخصی، درخواست خود را به ثبت رسانده و از مقرری بیمه بیکاری بهره مند شوند.

طبق آخرین آمارها، بیش از 863 هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در سامانه مذکور ثبت نام کردند که از این تعداد 723 هزار و 500 نفر مشمول دریافت بیمه بیکاری شناخته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرداخت بیمه بیکاری کرونا و ثبت نام جاماندگان

جزییات پرداخت بیمه بیکاری کرونا و ثبت نام جاماندگان