مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 08:202020-07-20اجتماعي

آب در جوی ِ چهارباغ جاری شد


مدیر پروژه های چهارباغ عباسی با بیان اینکه یکی از دو مخزن آبِ تعبیه شده برای تأمینِ آب جوی و حوض های چهارباغ در حال حاضر فعال شده است، درباره زمان راه اندازی مخزن دوم، - ایسنا/اصفهان مدیر پروژه های چهارباغ عباسی با بیان اینکه یکی از دو مخزن آبِ تعبیه شده برای تأمینِ آب جوی و حوض های چهارباغ در حال حاضر فعال شده است، درباره زمان راه اندازی مخزن دوم، نصب تدریجی مبلمان چهارباغ و همچنین تذکر محترمانه مأموران شهرداری به شهروندانی که در محور میانی چهارباغ حصیر پهن می کنند یا روی نیمکت های آن می خوابند، خبر داد.

سعید سهرابی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای تأمین آب جوی و حوض های چهارباغ، دو مخزن آب تعبیه شده که اولی از میدان امام حسین (ع) تا نزدیک خیابان شیخ بهایی را پوشش می دهد و دومین مخزن که در میدان انقلاب قرار دارد نیز، تأمین آب قسمت های باقیمانده را بر عهده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مخزن اول شروع به کار کرده ادامه داد: اکنون آب در نیمی از جوی و حوض های چهارباغ جاری شده و امیدواریم که تا هفته آینده مخزن دوم نیز فعال شود.

مدیر پروژه های چهارباغ عباسی، خاطرنشان کرد که بعد از راه اندازی این مخازن اگر نقصی وجود نداشته باشد شرکت پیمانکار نت که طرف قرارداد شهرداری اصفهان است، وظیفه رسیدگی به تأسیسات، نگهداری آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب در جوی ِ چهارباغ جاری شد

آب در جوی ِ چهارباغ جاری شد