مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 08:202020-07-20حوادث

رسیدگی به پرونده قتل دانشجوی دندانپزشکی اولویت دستگاه قضایی


دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسیدگی به پرونده قتل «علی شفیعی»، دانشجوی دندانپزشکی در خیابان تختی یاسوج در اولویت دستگاه قضایی است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسیدگی به پرونده قتل علی شفیعی ، دانشجوی دندانپزشکی در خیابان تختی یاسوج در اولویت دستگاه قضایی است.

سید علی ملک حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: رسیدگی به قتل علی شفیعی، دانشجوی دندانپزشکی در خیابان تختی یاسوج در اولویت دستگاه قضایی است و مجموعه نیروی انتظامی و آگاهی نیز به صورت شبانه روزی در حال تلاش در این خصوص هستند و توفیقات خوبی نیز داشتند.

وی اظهارکرد: بیشتر افرادی که در این درگیری حضور داشتند با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد متواری ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با عملکرد خوب پلیس آگاهی و نیروی انتظامی اکثر افراد حاضر در نزاع دستگیر شدند و مابقی نیز در روزهای آینده دستگیر خواهند شد.

ملک حسینی تصریح کرد: در یک مراسم عزا در شهرستان بویراحمد از اسلحه استفاده شد و افرادی اقدام به تیر اندازی کردند که این کار یک بدعت غلط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به پرونده قتل دانشجوی دندانپزشکی اولویت دستگاه قضایی

رسیدگی به پرونده قتل دانشجوی دندانپزشکی اولویت دستگاه قضایی