مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-20اجتماعي

پلاک گذاری روزانه 300 خودرو در زنجان/ مراجعین پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه روزانه 300 خودرو در زنجان پلاک گذاری می شود، گفت: متاسفانه مراجعین پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

- علی اصغر شیرمحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در مراکز پلاک گذاری پروتکل های بهداشتی از سوی مراجعین رعایت نمی شود.

وی با اشاره به اینکه اغلب مراجعین به این مراکز پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، گفت: به همین علت پلاک گذاری نوبت دهی شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه انجام کار پلاک گذاری بر اساس نوبتی که به مالکان خودروها داده شده انجام می شود، تصریح کرد: با این حال میزان مراجعه بالا است.

شیرمحمدی از فعالیت مراکز پلاک گذاری در شهرهای ابهر، خرم دره، قیدار، طارم و زنجان خبر داد و گفت: در کل استان روزانه بالای 300 پلاک گذاری انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد پلاک گذاری در استان نسبت به قبل افزایش یافته است، افزود: علت این افزایش پلاک گذاری به خاطر ثبت نام خودروی صفر انجام می شود و کسانی که پلاک فعال به نام خود دارند، اقدام به تعویض پلاک کرده و خودروی خود را به نام فرزند و یا همسرشان تغییر می دهند.

شیرمحمدی افزود: به لحاظ رعایت نکات بهداشتی از رانندگان و مالکان خودروها می خواهیم که ملزومات بهداشتی همچون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاک گذاری روزانه 300 خودرو در زنجان/ مراجعین پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند

پلاک گذاری روزانه 300 خودرو در زنجان/ مراجعین پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند