مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-20اقتصادي

هدف گذاری برای تولید روزانه 600 هزار بشکه نفت از آزادگان جنوبی


قرارداد توسعه میدان آزادگان جنوبی در این مرحله با هدف افزایش ظرفیت تولید تا 320 هزار بشکه امضا شده است، این ظرفیت در مرحله بعد باید به 600 هزار بشکه برسد و به این منظور، - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: قرارداد توسعه میدان آزادگان جنوبی در این مرحله با هدف افزایش ظرفیت تولید تا 320 هزار بشکه امضا شده است، این ظرفیت در مرحله بعد باید به 600 هزار بشکه برسد و به این منظور، مذاکرات قراردادی توسعه این میدان با شرکت های اکتشاف و تولید ایرانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود کرباسیان امروز در مراسم امضای قرارداد تکمیل طرح توسعه آزادگان جنوبی، با اشاره به نتایج امیدبخش حاصل از مطالعات فناورانه دانشگاه تهران در میدان نفتی آزادگان، گفت: در ادامه این روند و با امضای قراردادهایی جدید، مطالعات فناورانه 12 میدان نفت و گاز به پنج دانشگاه واگذار می شود.

وی افزود: با امضا شدن این قراردادها می توان ادعا کرد هیچ میدان بزرگ هیدروکربوری در کشور وجود ندارد که توسعه آن بدون قرارداد همکاری مشترک با دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر در کشور دنبال شود.

وی با اشاره به امضای قراردادهای مطالعه فناورانه 9 میدان نفتی با هشت دانشگاه و مرکز تحقیقاتی کشور (دولت یازدهم)، ارزش این قراردادها را حدود 292 میلیارد تومان و 19 میلیون یورو عنوان کرد و گفت: با ابلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برای تولید روزانه 600 هزار بشکه نفت از آزادگان جنوبی

هدف گذاری برای تولید روزانه 600 هزار بشکه نفت از آزادگان جنوبی