مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-20دانش

ضرورت سهیم شدن مجموعه های کانونی در کاهش آلام اجتماعی ناشی از کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در دیدار با رییس و چند تن از مسؤلان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تأکید کرد: - معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: مجموعه های کانونی باید در کاهش آلام اجتماعی ناشی از شیوع بیماری کرونا سهیم شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در دیدار با رییس و چند تن از مسؤلان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تأکید کرد: مجموعه های کانونی باید در کاهش آلام اجتماعی ناشی از شیوع بیماری کرونا سهیم شوند.

در این دیدار با اشاره به مأموریت های جمعیت هلال احمر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر از جمله نهاد هایی است که مأموریت های آن معطوف به خیر و منفعت عمومی است و لذا اقدامات این نهاد مورد پذیرش اجتماعی قرار گرفته و به نوعی از سرمایه اجتماعی مطلوبی برخوردار است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا طی ماه های اخیر در کشور و حتی در جهان اظهار داشت: یکی از مهم ترین دغدغه دست اندرکاران آموزش عالی کشور در شرایط پیچیده کنونی بازگرداندن دانشجویان به فضای دانشگاهی است، چرا که نبود دانشجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت سهیم شدن مجموعه های کانونی در کاهش آلام اجتماعی ناشی از کرونا

ضرورت سهیم شدن مجموعه های کانونی در کاهش آلام اجتماعی ناشی از کرونا