مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-20فرهنگي

اولین گذر فرهنگی گرمسار راه اندازی می شود


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از آغاز به کار اولین گذر فرهنگی این شهرستان ظرف دو ماه آینده خبر داد.

- نعمت الله قنبری نیکدل 30 تیرماه در گردهمایی روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان که به صورت وبینار برگزار شد اظهار کرد: این گذر که با هدف توسعه کسب و کارهای فرهنگی و کمک به اقتصاد هنر راه اندازی خواهد شد مراحل پایانی اجرایی خود را می گذراند .

وی با بیان اینکه برای راه اندازی این گذر ظرف دو ماه آینده برنامه ریزی شده ادامه داد: ایجاد یک گذر فرهنگی دیگر نیز به عنوان دومین گذر فرهنگی شهرستان گرمسار در دست بررسی است و امیدواریم امسال شاهد افتتاح دو گذر فرهنگی در این شهرستان باشیم.

قنبری نیکدل، به فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار در خصوص اجرای طرح اوقات فراغت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امسال 46 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در شهرستان گرمسار راه اندازی شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از افزایش کمی و کیفی این پایگاه ها در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: سال گذشته در شهرستان گرمسار 45 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت فعال بود.

وی از آغاز فعالیت این پایگاه های اوقات و فراغت خبر داد و افزود: جوانان و نوجوانان از سرمایه های ارزشمند کشورند و ایجاد نشاط و امید در بین آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین گذر فرهنگی گرمسار راه اندازی می شود

اولین گذر فرهنگی گرمسار راه اندازی می شود