مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-20اقتصادي

استقلال مالی 835 بانو با ایده کارآفرین کنگانی+عکس


بانوی کارآفرین کنگانی موفق به ایجاد اشتغال برای بیش از 835بانوی این شهر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، تعاون و همکاری دو کلیدواژه ای است که می تواند در گره گشایی مشکلات کشود تاثیر گذار باشد.

امروزه در این شرایط بد اقتصادی و همچنین مشکلاتی از قبیل بیکاری و گرانی زندگی را بر مردم سخت تر کرده است و باعث شده تا در یک خانواده زن و مرد هردو به دنبال شغل و کسب درآمد باشند تا بتواند یک زندگی ساده در کنار هم داشته باشند.

اما با توجه به نبود اشتغال،کارآفرینان می توانند با کارآفرینی در رفع این معضل گام موثری بردارند که نیاز است مسؤولین امر نسبت به رفع موانع کارآفرینان و ایجاد تسهیلات برای آن ها اقدام کنند.

سمیرا سلیمیان یک بانوی کارآفرین موفق کنگانی که با تشکیل مجمع حمایت از مشاغل خانگی بانوان توانسته در ایجاد اشتغالزایی و کمک به چند خانواده موثر عمل کند.

فارس: خودتان را معرفی کنید؟ سمیرا سلیمیان متولد یکی از شهرهای اصفهان، چهار فرزند دارم و علاقه زیادی به هنردارم همچنین مدرک تحصیلی سطح دو حوزه هست.

فارس: شروع به کار را چگونه و از چه سنی آغاز کردید؟ یاد گیری کارهای هنری از 6 سالگی شروع کردم و علاقه زیادی به کار و فعالیت داشتم، از زمانی که دیپلم گرفتم کنار درس مشغول به کارهای هنری شدم اما رسما از سال 84 در شهر خود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال مالی 835 بانو با ایده کارآفرین کنگانی+عکس

استقلال مالی 835 بانو با ایده کارآفرین کنگانی+عکس