مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-20اقتصادي

380 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 به واحدهای تولیدی پرداخت شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: امسال تاکنون 380 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش در قالب تبصره 18 در استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، محمد دره وزمی اظهار داشت: بر اساس مصوبه کشور از محل بند الف تبصره 18، هفت بانک به عنوان بانک های عامل پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی تعیین شده اند.

وی افزود: سهم استان در پرداخت تسهیلات 118 میلیارد تومان بود که متأسفانه به دلایل مختلف که بخشی از آن به واحدهای تولیدی و بخشی مربوط به کم کاری و عدم همکاری بانک هاست، موفقیت چندانی در پرداخت این تسهیلات در کردستان نداشتیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه در همین راستا از حدود ماه گذشته جلسات متعددی با حضور بانک های عامل و مسؤولان استان برگزار شده است، ادامه داد: کردستان در زمینه میزان تحقق این برنامه در رده 24 کشوری قرار دارد که رضایت بخش نیست.

دره وزمی از پرداخت 380 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش تبصره 18 در سال جاری در استان خبر داد و یادآور شد: در صورت تحقق وعده های مدیران عامل بانک های استان، این میزان طی دو روز آینده به 60 میلیارد تومان افزایش می یابد و کردستان در رده های میانی کشور قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

380 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 به واحدهای تولیدی پرداخت شد

380 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 به واحدهای تولیدی پرداخت شد