مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-20فرهنگي

اعلام برنامه کارگاه های جشنواره فیلم کوتاه رضوی


برنامه های چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، مرحله اول کارگاه های چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با برگزاری 8 کارگاه تخصصی با حضور 15 مدرس در رشته های مختلف فیلمسازی برگزار می شود.

مجید برزگر با حضور در چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی به مبحث بازنگری در عناصر فیلم کوتاه با تاکید بر کارگردانی برای هنرجویان می پردازد.

مسعود امینی تیرانی با کارگاه فرم ما را نجات می دهد؛ یادداشت های یک فیلمبردار ، حسین نمازی با کارگاه مهندسی فیلم از ایده تا فیلمنامه ، تی یام یابنده با کارگاه فیل در اتاق فریم ها ، آرمان فیاض با کارگاه جهان خودت را بساز و برای آن چراغی بیافروز به عنوان مدرس در کارگاه های چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی حضور خواهند داشت.

همچنین عماد خدابخش در کارگاه تدوین چطور کات نزنیم ، بهروز شهامت، سامان شهامت و مجید نجاتی در کارگاه صدابرداری با عنوان صدا؛ نجات دهنده نهایی تدریس خواهند کرد.

بهمن ارک در کارگاهی با عنوان فیلم خودت را بساز ، امید شمس نیز در کارگاه اصالت نگاه از فیلم کوتاه تا بلند میزبان علاقه مندان به فیلمسازی خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه کارگاه های جشنواره فیلم کوتاه رضوی

اعلام برنامه کارگاه های جشنواره فیلم کوتاه رضوی