مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-20سياسي

اینجا همیشه سر نخواستن شهردار دعواست...


شهرستان فردیس در سال 1392 به عنوان ششمین شهرستان استان البرز با جدا شدن از کرج شکل گرفت.

چهار سال بعد یعنی همزمان با پنجمین دوره انتخابات شورای شهر، - ایسنا/البرز شهرستان فردیس در سال 1392 به عنوان ششمین شهرستان استان البرز با جدا شدن از کرج شکل گرفت.

چهار سال بعد یعنی همزمان با پنجمین دوره انتخابات شورای شهر، اولین انتخابات شورای شهر در مرکز این شهرستان هم برگزار شد تا شهرداری و شورای فردیس هم مستقل از کرج تشکیل شود.

حالا سه سال از عمر شورای شهر فردیس گذشته و در این سه سال هر موضوع عجیب و غریبی که می توان در عملکرد یک شورا متصور بود در کارنامه شورای 9 نفره فردیس به چشم می خورد که در رأس آن انتخاب شهردار است، یعنی همیشه یک شهردار هست که چند نفر از اعضای شورا او را نمی خواهند و سر نخواستن شهردار دعواست.

این موضوع از همان روزهای نخست به چشم آمد، از همان سال 96 که منوچهر غفاری با پنج رأی موافق و چهار رأی مخالف به عنوان اولین شهردار انتخاب شد، می شد حدس زد که این ماجرا عاقبت خوشی نخواهد داشت و در نهایت دو سال بعد غفاری ناچاراً استعفا کرد.

بعد از استعفای غفاری در تیر ماه 98 تا حالا که شهرداری با سرپرست اداره می شود نام های متعددی برای شهرداری فردیس مطرح شد، مهدی فاطمی، مسعود نجفی، محمد خسروزاده و مصطفی سعیدی سیرایی، همه در طول این یک س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا همیشه سر نخواستن شهردار دعواست...

اینجا همیشه سر نخواستن شهردار دعواست...