مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-20اجتماعي

برنامه حفاظت و حراست از «بالابان» در همدان در حال تدوین است


معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: برنامه حفاظت و حراست از «بالابان» در اداره کل حفاظت محیط زیست استان در حال تدوین است.

- برنامه حفاظت و حراست از بالابان در همدان در حال تدوین است ایسنا/همدان معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: برنامه حفاظت و حراست از بالابان در اداره کل حفاظت محیط زیست استان در حال تدوین است.

مهدی صفی خانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بالابان یکی از گونه های پرنده شکاری از تیره شاهین سانان است که در معرض انقراض قرار دارد و از قبل در استان همدان شناسایی شده بود.

وی اضافه کرد: این بحث که این گونه مهاجر است یا ایست دائمی در استان همدان دارد، همیشه مطرح بود که اخیراً تیم های یگان حفاظت محیط زیست یک جفت بالغ بالابان و دو جوجه را مشاهده کردند.

صفی خانی با بیان اینکه مشخص است که جوجه آوری بالابان در استان همدان اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: محل زیست این گونه در حال انقراض شناسایی شده، مورد حفاظت قرار دارد و به صورت دائم رصد می شود.

وی ادامه داد: این پرنده جزء گونه هایی است که در محیط زیست استان برای آن برنامه عمل داشته ایم و خوشبختانه مشاهدات و پیگیری ها نشان داد که این گونه در استان وجود دارد و امیدواریم بتوانیم با اتخاذ برنامه های راهبردی نسلش را افزایش دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه حفاظت و حراست از «بالابان» در همدان در حال تدوین است

برنامه حفاظت و حراست از «بالابان» در همدان در حال تدوین است