مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-20سياسي

ضرورت تهیه پیوست زیست محیطی در پروژه های حوزه آب


رییس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: پیوست زیست محیطی در مطالعه و اجرای پروژه های عمرانی انتقال آب و احداث سدها مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: پیوست زیست محیطی در مطالعه و اجرای پروژه های عمرانی انتقال آب و احداث سدها مورد توجه قرار گیرد.

یعقوب هاشمی در جلسه شورای اسلامی استان اردبیل که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و معاونین شرکت در فرمانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت پیوست مطالعاتی زیست محیطی برای پروژه های عمرانی انتقال آب وسدها مثل انتقال آب خداآفرین به دشت مغان و سد عمارت و رعایت دقیق ضوابط و مقررات آن مشهود است.

وی به ضرورت رعایت کلیه حرایم محوطه باستانی و تاریخی و طبیعی میراث فرهنگی در پروژه عمرانی اشاره و خاطرنشان کرد: مطالعه دقیق در خصوص مسیرو مکان یابی انتقال و مخازن و سدها نسبت به حریم شهرها و روستا که در توسعه کالبدی این سکونتگاه نقش اساسی ایفاد می کند.

رییس شورای اسلامی استان اردبیل با اشاره به طرح مطالعاتی راهبردی جامع آب استان و ضرورت تکمیل و همزمانی پروژه های سدسازی با پایاب های آن به ویژه در سدخدافرین، سد گیوی و سد احمدبیگلو، گفت: مدیریت بهینه چشمه های آبگرم به خصوص در داخل شهرها که نیازمند داشتن ضوابط و مقررات در نحوه احداثی ها در اطراف آن دارد، ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تهیه پیوست زیست محیطی در پروژه های حوزه آب

ضرورت تهیه پیوست زیست محیطی در پروژه های حوزه آب