مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-20اقتصادي

هدف گذاری ظرفیت 600 هزار بشکه ای تولید در میدان آزادگان جنوبی/توسعه متوقف نشد


با امضای  قرارداد توسعه میدان مشترک نفتی آزادگان جنوبی ظرفیت تولید به 320هزار بشکه در روز می رسد که برای ظرفیت 600 هزار بشکه ای نیز هدف گذاری کرده ایم.

- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت:با امضای  قرارداد توسعه میدان مشترک نفتی آزادگان جنوبی ظرفیت تولید به 320هزار بشکه در روز می رسد که برای ظرفیت 600 هزار بشکه ای نیز هدف گذاری کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در آیین امضای قراردادهای تکمیل توسعه میدان مشترک نفتی آزادگان جنوبی و احداث واحد فراورش مرکزی با بیان اینکه تعیین تکلیف میادین مشترک کشور جزو سیاست ها و اولویت های ابلاغ شده وزیر به شرکت ملی نفت ایران بوده است، گفت: با امضای قراردادی که امروز انجام می شود ظرفیت تولید آزادگان جنوبی به 320 هزار بشکه در روز می رسد که برای افزایش ظرفیت تولید این میدان تا 600 هزار بشکه در مرحله بعد باز هم مشارکت هایی با شرکت های اکتشاف و تولید ایرانی خواهیم داشت.

وی افزود: در پی نتایج مثبت قراردادهای مطالعه فناورانه 9 میدان با همکاری دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی منتخب کشور قرارداد مطالعه فناورانه 12 میدان دیگر با 5 دانشگاه به زودی امضا می شود.

کرباسیان با اشاره به اینکه این همکاری با دانشگاه ها از سال 94 کلید خورد، گفت: میزان سرمایه گذاری در این طرح مشترک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری ظرفیت 600 هزار بشکه ای تولید در میدان آزادگان جنوبی/توسعه متوقف نشد

هدف گذاری ظرفیت 600 هزار بشکه ای تولید در میدان آزادگان جنوبی/توسعه متوقف نشد