مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 04:402020-07-20اقتصادي

تاکنون بالغ بر 156هزار تن گندم به صورت تضمینی خریداری شده است


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: در سالجاری تاکنون بالغ بر 156 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: در سالجاری تاکنون بالغ بر 156 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

علی نوبخت در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: خرید گندم از 12 خرداد ماه آغاز شده است و تاکنون گندمهای کشاورزان شهرستانهای پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار خریداری شده و خرید از کشاورزان شهرستان گرمی در حال اتمام بوده و از کشاورزان شهرستانهای اردبیل، مشگین شهر و جنوب استان در حال خرید است.

وی با بیان اینکه تاکنون به ارزش 392 میلیارد تومان گندم خریداری شده است، تصریح کرد:344 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است و بقیه به مرور زمان پرداخت خواهد شد.

نوبخت با اشاره به اینکه تمامی مطالبات کشاورزانی که تا 21 تیرماه گندمهای خود را به شرکت غله دادهاند، پرداخت شده است، اضافه کرد: معمولا از زمان واگذاری گندم تا دو هفته مطالبات گندمکاران پرداخت میشود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل با بیان اینکه امسال کیفیت گندم تولیدی به دلیل ورزش باد در منطقه کاهش یافته بود، اظهار کرد: قیمت خرید تضمینی گندم در سالجاری 2 هزار و 50


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون بالغ بر 156هزار تن گندم به صورت تضمینی خریداری شده است

تاکنون بالغ بر 156هزار تن گندم به صورت تضمینی خریداری شده است