مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-20فرهنگي

شهر هزار تپه در قاب مستند


تهیه کننده و کارگردان صدا و سیمای کردستان با بیان اینکه مستند سنندج شهر هزارتپه در ژانر مستند محض در دست ساخت است اعلام کرد که این مستند با هدف معرفی تپه های منحصربه فرد شهر سنندج، - ایسنا/کردستان تهیه کننده و کارگردان صدا و سیمای کردستان با بیان اینکه مستند سنندج شهر هزارتپه در ژانر مستند محض در دست ساخت است اعلام کرد که این مستند با هدف معرفی تپه های منحصربه فرد شهر سنندج، نوع معماری و کاربری و تغییرات بر روی آن ها در گذر زمان، در مرحله تصویربرداری قرار دارد.

فرید آریانژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع فیلم برداری مستند سنندج شهر هزارتپه اظهار کرد که این مستند 40 دقیقه ای به سبک مستند محض و به سفارش معاونت امور استان های صدا و سیما تهیه می شود و شبکه استانی کردستان به عنوان مجری تهیه این مستند انتخاب شده که پس از تهیه در شبکه های سراسری پخش خواهد شد.

وی افزود که این مستند بر مبنای تحقیقات تیم دکتر بختیار بهرامی که در سال 96 تحت عنوان تپه های شهر سنندج، نوع کاربری، قدمت، وضعیتشان در گذشته و اینکه در آینده تحت تاثیر چه تغییراتی قرار می گیرند ساخته شده است.

تهیه کننده و کارگردان مستند سنندج شهر هزارتپه با بیان اینکه در این مستند تلاش شده که شهر سنندج را به دلیل وجود تعداد زیادی تپه، منحصربه فرد نشان دهیم، عنوان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر هزار تپه در قاب مستند

شهر هزار تپه در قاب مستند