مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-20ورزشي

تکل خشن روی پای آزمون و پنالتی که زنیت را به فینال برد + عکس


آرتم زیوبا با ضربه سر به سردار پاس داد که در زمان رسیدن توپ به او، ایلیا گاپونوف روی ملی پوش ایرانی زنیت مرتکب خطا شد تا علاوه بر دریافت کارت زرد، - در دومین مسابقه از مرحله نیمه نهایی فصل 20-2019 جام حذفی فوتبال روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که همانند دیدار اخیرشان سردار آزمون را در ترکیب و خط حمله داشت، دیشب در استادیوم گازپروم آرنا مقابل اسپارتاک مسکو قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در دقیقه 24 توپ ارسالی از سمت چپ میانه زمین را آرتم زیوبا با ضربه سر به سردار پاس داد که در زمان رسیدن توپ به او، ایلیا گاپونوف روی ملی‌پوش ایرانی زنیت مرتکب خطا شد تا علاوه بر دریافت کارت زرد، منجر به پنالتی به سود یاران آزمون شود.

پنالتی‌ای که آزمون گرفته بود را آرتم زیوبا تبدیل به گل کرد، ولی در دقیقه اول وقت‌های اضافه الکساندر سوبولف کار را به تساوی کشید که این پایان کار دو تیم در نیمه نخست نبود و زنیت موفق شد با برتری به رختکن برود.

نفوذ تند و تیز مالکوم و پاس در عرض او که از مقابل پای آزمون رد شد را دالر کوژیائف با حضور در محوطه 6 قدم تبدیل به گل کرد تا زنیت سنت‌پترزبورگ به برتری 2 بر یک برسد و با حفظ این نتیجه تا پایان مسابقه، به پیروزی مقابل اسپارتاک مسکو دست یابد و راهی فینال جام حذفی روسیه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکل خشن روی پای آزمون و پنالتی که زنیت را به فینال برد + عکس

تکل خشن روی پای آزمون و پنالتی که زنیت را به فینال برد + عکس