مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-20پزشكي

اجرای دور جدید ضدعفونی معابر و فاصله گذاری اجتماعی در شهرقدس


شهردار قدس با اشاره به اینکه مبارزه جهت پیشگیری از کرونا قبل از تشکیل ستاد کرونا در این شهر آغاز شده بود، گفت: دور جدید ضدعفونی معابر و فاصله گذاری اجتماعی در شهرقدس اجرا می شود.

- مسعود مختاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه باید اقدامات مقابله ای بیشتری جهت ریشه کنی ویروس کرونا انجام گیرد اظهار داشت: متأسفانه به دلیل عدم رعایت دقیق فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی در جامعه، طی هفته های اخیر شاهد افزایش آمار ابتلاء و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا هستیم که هزینه های زیادی را به کشور تحمیل می کند که در این راستا شهرداری قدس در هفته های اخیر دور جدید ضدعفونی معابر و اماکن و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی را تا مهار این بیماری در دست اقدام خواهد داشت.

وی رعایت نکات بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع کرونا در حمل و نقل عمومی را همچون گذشته مهم خواند و افزود: رعایت نکات بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک توسط شهروندان مسافران عزیز ضرورت دارد و همه ما باید با رعایت و توجه بیشتر نسبت به موارد بهداشتی جهت ریشه کنی و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا نقش داشته باشیم.

ساماندهی بساط گسترانی که در ساعات شب در معابر اصلی شهر فعالیت می کنند دیگر موضوعی بود که شهردار قدس مورد اشاره قرار داد و گفت: به دلیل وضعیت اقتصادی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دور جدید ضدعفونی معابر و فاصله گذاری اجتماعی در شهرقدس

اجرای دور جدید ضدعفونی معابر و فاصله گذاری اجتماعی در شهرقدس