مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-20بين الملل

فلسطین: اسراییل از آغاز تحقیقات رسمی درباره جنایاتش می ترسد


وزیر خارجه فلسطین اعلام کرد، رژیم صهیونیستی از تصمیم احتمالی دادگاه کیفری بین المللی درباره آغاز تحقیقات رسمی پیرامون جنایات جنگی خود در فلسطین اشغالی نگران و هراسان است.

- وزیر خارجه فلسطین اعلام کرد، رژیم صهیونیستی از تصمیم احتمالی دادگاه کیفری بین المللی درباره آغاز تحقیقات رسمی پیرامون جنایات جنگی خود در فلسطین اشغالی نگران و هراسان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین گفت، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نگرانی خود را درباره احتمال آغاز تحقیقات رسمی از سوی این دادگاه هنگام تاخیر در اجرای تصمیم تخریب خان الاحمر ابراز داشت.

وی ادامه داد: این برای اسراییل نگران کننده است، اگر دادگاه تحقیقات رسمی را شروع کند مسوولان اسراییلی که تصمیمات مربوط به جنایت ها علیه ملت ما را گرفتند در لایحه متهمان قرار خواهند گرفت و نتانیاهو در راس این متهمان خواهد بود.

المالکی گفت: طبق قانون دادگاه کیفری، قضات باید پس از 120 روز حکم خود را در خصوص این موضوع صادر کنند و پیش بینی میشد این حکم اواسط ماه ژوئن صادر شود اما با توجه به اینکه دادگاه توضیحاتی از فلسطین و اسراییل خواست، صدور این حکم به تعویق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین: اسراییل از آغاز تحقیقات رسمی درباره جنایاتش می ترسد

فلسطین: اسراییل از آغاز تحقیقات رسمی درباره جنایاتش می ترسد