مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 03:002020-07-19اقتصادي

تعهد اشتغال در آوج محقق شد


شهرستان آوج، رتبه اول استان را در انجام تعهد اشتغالزایی در چهار ماه گذشته به خود اختصاص داد.

- قزوین- فرماندار شهرستان آوج گفت: شهرستان آوج، رتبه اول استان را در انجام تعهد اشتغالزایی در چهار ماه گذشته به خود اختصاص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نصرت اله علیرضایی صبح دوشنبه در دیدار کریمی رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان در سخنانی بیان داشت: فعال کردن واحدهای تولیدی، ایجاد و پایداری اشتغال از مهمترین برنامه ها و اولویت های شهرستان در سال جاری می باشد و در این خصوص از مدیران دستگاه های اقتصادی انتظار می رود در جهت جذب و حل مشکلات سرمایه گذاری و رفع موانع تولید حداکثر اهتمام را داشته باشند.

وی افزود: میزان تعهد اشتغالزایی شهرستان آوج در سال جاری مشابه سال گذشته 955 فرصت شغلی جدید است که طی چهار ماه اول امسال با انجام 18/5 درصد تعهد اشتغالزایی توانسته ایم رتبه اول استان را کسب کنیم.

فرماندار شهرستان آوج در ادامه بر تعامل و حمایت صندوق کارآفرینی امید استان از طرح های سرمایه گذاری و حمایت از بنگاه های اقتصادی متوسط و کوچک شهرستان تاکید کرد.

در این جلسه کریمی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در جهت اشتغالزایی در سال گذشته و سهمیه تسهیلات بانکی شهرستان در سال جاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد اشتغال در آوج محقق شد

تعهد اشتغال در آوج محقق شد