مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 01:452020-07-19اقتصادي

خروج آب از خانه های مسکن مهر ماهدشت!/ جان بیش از 200 شهروند در خطر است


با وجود اینکه حدود پنج ماه است که از چاله آسانسور تعدای از واحد های مسکن مهر ماهدشت نشتی آب مشاهده می شود اما پیگیری اهالی به نتیجه ای نرسیده است.

- خبرگزاری فارس البرز؛ مریم آقانوری: مسکن مهر، طرحی که با هدف ایجاد عدالت اجتماعی از طریق تأمین سریع، ارزان و باکیفیت مسکن برای گروه های کم درآمد در دولت نهم آغاز شد و با توجه به دنبال نکردن جدی این پروژه از طرف دولت دهم و یازدهم پرونده آن هنوز باز است و هنوز پروژه های مسکن مهری در گوشه و کنار کشور تکمیل نشده و در تحویل مردم نیستند.

در برخی موارد عدم مکان یابی مناسب و نداشتن زیرساخت های لازم از ایراداتی بوده که مشکلات جدی را برای مردم ساکن مسکن های مهر ایجاد کرده است.

مسکن هر ماهدشت از جمله پروژه هایی است که از ابتدا با حاشیه هایی همراه بوده است و امروز هم که چندین خانوار در آن ساکن هستند هنوز حاشیه ها ادامه دارد و مشخص نیست که بالاخره پروژه به اتمام رسیده و به عنوان حوزه استحفاظی شهرداری ماهدشت تعریف می شود یا نه؟! اما مشکل امروز ساکنان مسکن مهر ماهدشت، نه فقط کمبود وسایل حمل نقل، فضای آموزشی،و امکانات فرهنگی و عدم ارائه خدمات مناسب از سوی شهرداری ماهدشت است که به قول ساکنان این شهرک، شهرداری مسئولیت  تحویل این شهرک از مسکن و شهرسازی را  نمی پذیرد و گویا در این خصوص زیر بار  تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج آب از خانه های مسکن مهر ماهدشت!/ جان بیش از 200 شهروند در خطر است

خروج آب از خانه های مسکن مهر ماهدشت!/ جان بیش از 200 شهروند در خطر است