مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 00:502020-07-19پزشكي

میزان و نوع تمرینات قدرتی مناسب در خانه


تمرینات قدرتی موجب بهبود وضعیت استخوان ها، تاثیرگذاری فعالیت هوازی، پیشگیری از آسیب و داشتن دوره سالمندی همراه با سلامت می شود.

- تمرینات قدرتی موجب بهبود وضعیت استخوان ها، تاثیرگذاری فعالیت هوازی، پیشگیری از آسیب و داشتن دوره سالمندی همراه با سلامت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگر می دانستید نوع مشخصی از ورزش روی قلب، تعادل، قدرت استخوان ها، کنترل وزن، زیبایی ظاهری و حس خوب بودن تاثیر گذار است، آیا مشتاق انجام آن نبودید؟ مطالعات نشان می دهد تمرینات قدرتی همه این فواید را دارد.

بر اساس مطلبی که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد فواید تمرینات قدرتی در اختیار ایسنا قرار گرفته است، تمرین قدرتی وزنی یا مقاومتی، فعالیتی است که برای بهبود آمادگی عضلانی با ورزش دادن عضله یا گروه عضلانی خاصی در برابر یک مقاومت خارجی، شامل وزنه های آزاد، دستگاه های بدنسازی و وزن بدن خود فرد انجام می شود.

اصل اولیه این است که بار و اضافه بار وارد شود، بنابراین عضله به تطابق و قوی تر شدن نیاز پیدا می کند و باید بدانیم تمرینات قدرتی فقط برای ورزشکاران پرورش اندام و بلند کردن وزنه در سالن بدنسازی نیست.

تمرینات قدرتی؛ مفید برای همه گروه های سنی تمرینات قدرتی جزو مهمی از آمادگی جسمانی کلی به حساب می آیند و برای افراد در همه گروه های سنی به خصوص در اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان و نوع تمرینات قدرتی مناسب در خانه

میزان و نوع تمرینات قدرتی مناسب در خانه