مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 13:452020-07-19اقتصادي

احداث صنایع پتروشیمی در بندرامیرآباد و حاشیه خزر با ظرفیت 120 هزار تن پروپیلن


معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: صنایع پتروشیمی در بندرامیرآباد و حاشیه خزر با ظرفیت 120 هزار تن پروپیلن احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، بهزاد محمدی امروز در حاشیه بازدید از اراضی بندرامیرآباد و مجاورت آن برای احداث صنایع پتروشیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروپیلن از طرح های پیشران ما در پتروشیمی است که تلاش داریم تا تولید آن به 3 میلیون تن در سال برسد.

وی افزود: با دسترسی آسان به پروپیلن می توان زمینه احداث طرح های پتروشیمی را در کشور فراهم کرد و صنایع پایین دستی را گسترش داد.

محمدی، با اشاره به سیاست افزایش ظرفیت پروپیلن تا 3 میلیون تن در سال، اظهار کرد: تولید فعلی پروپیلن در کشور، بیش از 900 هزار تن در سال است.

وی ادامه داد: بررسی اولیه برای محل استقرار این طرح در بندر امیرآباد با توجه به شرایط ویژه انجام شد و این طرح با ظرفیت تولید 120 هزار تن پروپیلن ایجاد و احداث می شود تا به توسعه و گسترش صنایع پایین دستی که از پروپیلن منشعب می شوند؛ کمک کند.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: دو منطقه در جنوب بندرامیرآباد با وسعت 120 هکتار و منطقه ای در بندر امیرآباد برای احداث صنایع پتروشیمی مورد بازدید قرار گرفت که هر دو منطقه دارای شرایط مناسب برای احداث این ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث صنایع پتروشیمی در بندرامیرآباد و حاشیه خزر با ظرفیت 120 هزار تن پروپیلن

احداث صنایع پتروشیمی در بندرامیرآباد و حاشیه خزر با ظرفیت 120 هزار تن پروپیلن