مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 12:252020-07-19اقتصادي

تولید پروپیلن به 3 میلیون تن افزایش می یابد


معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: با تکمیل مجتمع پتروشیمی در امیرآباد بهشهر و دیگر طرح ها، میزان تولید پروپیلن در کشور به سه میلیون تن افزایش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد محمدی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از اراضی بندرامیرآباد و مجاورت آن برای احداث صنایع پتروشیمی در جمع خبرنگاران افزود: بررسی اولیه برای محل استقرار ایجاد صنایع پتروشیمی در بهشهر انجام شد و این طرح با ظرفیت تولید 120 هزار تن پروپیلن در بندر امیرآباد و یا مجاورت آن احداث می شود.

وی افزود: تولید پروپیلن و افزایش تولید آن برای کشور مهم است و اکنون سالانه بیش از 900 هزار تن تولید داریم که باید به سه میلیون تن افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: دو منطقه در جنوب با وسعت 120 هکتار و منطقه ای در بندر امیرآباد مورد بازدید قرار گرفت که هر دو منطقه دارای شرایط مناسب برای احداث این صنایع هستند.

محمدی افزود: مجتمع پتروشیمی در امیرآباد بهشهر با هدف افزایش پروپیلن کشور ایجاد می شود تا شاهد گسترش و توسعه صنایع پایین دستی منشعب از این پروپیلن باشیم.

وی ادامه داد: دسترسی به آب، جاد، راه آهن و گاز از الزامات و اولویت های ماست که در هر دو منطقه شرایط موجود است و با توجه به اینکه این اراضی در تحت تملک اشخاص خصوصی و حقوقی نیست به راحتی قابل استحصال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید پروپیلن به 3 میلیون تن افزایش می یابد

تولید پروپیلن به 3 میلیون تن افزایش می یابد