مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-19اقتصادي

سرمایه گذاری 225 میلیارد تومانی در حوزه فراوری محصولات کشاورزی در کامیاران


اجرای یک طرح فراواری محصولات کشاورزی با سرمایه 180 میلیارد تومان در این شهرستان آغاز شده و یک طرح دیگر با 45 میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مسعود الماسی بعد از ظهر امروز در شورای اداری و مراسم یادبود ماموستا توفیق قربانی امام جمعه فقید کامیاران، اظهار کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا و احساس خطری که در مورد سلامت جامعه وجود داشت، در نشستی با امامان جمعه، نمازهای جمعه شهرستان تعطیل شد.

وی با تقدیر از همراهی و همدلی همیشگی جامعه روحانیوت با فرمانداری کامیاران، گفت: ماموستا قربانی امام جمعه فقید کامیاران همواره همراه و پای کار بودند و در تنویر افکار عمومی و تزریق آرامش به جامعه نقش کلیدی داشت.

فرماندار کامیاران تصریح کرد: انتخاب ماموستا سیدمحسن حسینی به عنوان امام جمعه اهل سنت کامیاران هم، انتخابی شایسته و قطعا موجب برکات زیادی برای شهرستان به ویژه در توسعه و تعمیق وحدت آفرینی خواهد شد.

وی وحدت در شهرستان کامیاران را مثال زدنی بیان کرد و گفت: وحدت به تمام معنا در این شهرستان وجود دارد و سعی می کنیم با ایجاد وحدت و هم افزایی خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.

فرماندار کامیاران اذعان داشت: این شهرستان وزنه علمی و معنوی سنگینی دارد که باید قدر این ظرفیت را به خوبی دانست و از آن در حد کمال بهره گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 225 میلیارد تومانی در حوزه فراوری محصولات کشاورزی در کامیاران

سرمایه گذاری 225 میلیارد تومانی در حوزه فراوری محصولات کشاورزی در کامیاران