مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-19سياسي

یادمان شهدای گمنام یاسوج توسعه می یابد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یادمان شهدای گمنام یاسوج توسعه می یابد.

- حسین کلانتری در بازدید از تپه نورالشهدا یاسوج از توسعه و تکمیل یادمان شهدای گمنام در این مکان مقدس خبر داد و اظهار کرد: حرم مطهر شهدای گمنام هشت شهید گل گون کفن در یاسوج که در محل پارک جنگلی واقع شده است به یک مکان گردشگری فرهنگی و مذهبی تبدیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مکان مقدس که در مرتفع ترین نقطه شهر گردشگر پذیر یاسوج قرار دارد یادآور رشادت ها و جانفشانی های جوانان و دلاوران این آب و خاک خواهد بود و جامعیت بخشیدن به این طرح زمینه را برای مراسمات مختلف مذهبی مهیا می کند.

ـ کلانتری بیان کرد: تامین جاده دسترسی آسان و امن، محوطه سازی، احداث سالن، دیوار کشی، تامین روشنایی و ارائه خدمات آب، برق در این محل در دستور قرار گرفت.

وی گفت: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانداری شهرستان بویر احمد،بسیج سازندگی سپاه فتح استان، شهرداری، اداره راه و شهرسازی، دستگاه های خدمات رسان آب و فاضلاب، برق و میراث فرهنگی و گردشگری اقدامات لازم را با هماهنگی و همکاری انجام می دهند.

وی با تاکید به اینکه توسعه این مکان معنوی باید به سرعت آغاز و به صورت جهادی و عملیاتی به آن پرداخته شود، افزود: تلاش شود تا طرح توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج تا هفته دفاع مقدس تکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان شهدای گمنام یاسوج توسعه می یابد

یادمان شهدای گمنام یاسوج توسعه می یابد