مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-19اقتصادي

پیشرفت 80 درصدی ساخت بقعه احمد ابن اسحاق/ عشایر بازوان توانمند در تحقق جهش تولید


مسئولان استان کرمانشاه از پیشرفت 80 درصدی ساخت بقعه احمد ابن اسحاق خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شاهین خانبلوکی در حاشیه بازدید از روند ساخت بقعه احمد ابن اسحاق (ره) سرپل ذهاب اظهار داشت: بازسازی بقعه حرم احمد ابن اسحاق توسط ستاد بازسازی بنیاد مسکن استان اصفهان با 16 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع و با سه هزار و 500 متر مربع زیربنا در 2 طبقه در دست انجام است.

وی با اشاره به پیشرفت 80 درصدی این پروژه افزود: مرحله سفت کاری این طرح به اتمام رسیده و مرحله نازک کاری در حال انجام است که پیش بینی می شود تا چهار ماه آینده پروژه تحویل داده شود.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب نیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: طبق بازدید به عمل آمده با همت پیمانکار و نهادهای متولی امر، کار با جدیت و با سرعت تمام در حال انجام است.

وی افزود: ساخت این بقعه اتفاق بزرگی در غرب کشور و یکی از مهمترین بقاع متبرکی است که به یک قطب فرهنگی تبدیل می شود و ساخت و تکمیل آن باعث تقویت بُعد اعتقادی مردم منطقه می شود تا در کنار این شخصیت بزرگ سربازان امام زمان (عج) و یاوران ولایت تربیت شوند.

عشایر بازوان توانمند در تحقق جهش تولید خیراله خزایی در نشست با نمایندگان عشایر شهرستان کنگاور اظهار داشت: عشایر هم از مرزهای ایران اسلامی حراست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 80 درصدی ساخت بقعه احمد ابن اسحاق/ عشایر بازوان توانمند در تحقق جهش تولید

پیشرفت 80 درصدی ساخت بقعه احمد ابن اسحاق/ عشایر بازوان توانمند در تحقق جهش تولید