مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-19ورزشي

ورزش یکی از راه های مقاوم سازی بدن در مقابل کرونا


رییس هیات ورزش های همگانی خراسان شمالی گفت: یکی از راه های مقابله با کرونا، مقاوم سازی بدن است که از طریق ورزش کردن اتفاق می‎ افتد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس هیات ورزش های همگانی خراسان شمالی گفت: یکی از راه های مقابله با کرونا، مقاوم سازی بدن است که از طریق ورزش کردن اتفاق می‎ افتد.

مجید جودت، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه دوچرخه سواری یکی از ورزش های مناسب در شرایط شیوع ویروس کرونا است، اضافه کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر باشگاه های ورزشی استان به علت شیوع کرونا تعطیل شدند و یکی از راه های مقاوم سازی بدن نیز ورزش کردن است و باید از ورزش هوازی بیشتر استفاده شود.

وی با بیان اینکه تعداد ایستگاه های ورزشی در بجنورد افزایش یافته است، ادامه داد: به علت شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از تجمع افراد در ایستگاه های ورزشی تعداد این ایستگاه ها از هشت مورد به 11 مورد افزایش داشته است و این در حالی است که تعداد ورزشکاران نسبت به گذشته افزایشی نداشته است.

جودت اظهار کرد: در برخی از ایستگاه های ورزشی رشته های ورزشی نیز به صورت مجزا برگزار می شود و این اقدام در ساعت های متفاوت و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

رییس هیات ورزش های همگانی خراسان شمالی تاکید کرد: در ایستگاه های ورزشی، ورزش هایی انجام می شود که دارای حرکات ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش یکی از راه های مقاوم سازی بدن در مقابل کرونا

ورزش یکی از راه های مقاوم سازی بدن در مقابل کرونا