مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-19اقتصادي

نبود مدیریت در گمرک اسلام قلعه سبب معطلی کامیون های ترانزیت در مرز دوغارون شد


مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: طی 10 روز گذشته تا کنون بر اساس آخرین آمار ارائه شده 540 دستگاه کامیون ایرانی حامل سوخت به دلیل فراهم نبودن زیر ساخت های لازم در گمرک اسلام قلعه کشور افغانستان در پارکینگ انتظار مرز دوغارون معطل شده اند.

- حسین آخوندزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 10 روز گذشته به دلیل اعتصاب رانندگان ترانزیت در خصوص هزینه های کرایه، افت بار و توقف راننده در شهرک صنعتی هرات از زمان بارگیری تا تخلیه، دولت افغانستان به این موضوع وارد شد و تعدادی از خودروهای حمل بار برای تخلیه به سمت هرات حرکت کردند، اما کامیون های حامل سوخت همچنان در پارکینگ انتظار مرز دوغارون منتظر خروج هستند.

وی افزایش نیافتن نرخ کرایه تانکرهای حمل سوخت در داخل افغانستان و پرداخت نشدن عوارض گمرکی در مرز اسلام قلعه را از دیگر عوامل این اعتصاب برشمرد و افزود: در حال حاضر هر راننده کامیون حامل سوخت نفت خام از سمت مرز دوغارون به مقصد شهرک صنعتی هرات افغانستان 21 دلار، تانکر حامل بنزین 20 دلار و تانکر حامل گازوییل 19 دلار به عنوان دستمزد حمل مواد سوختی دریافت می کنند.

آخوندزاده بیان کرد: فراهم نبودن زیر ساخت ‎ها اعم از عدم باسکول کافی در گمرک اسلام قلعه و همچنین ندادن هیچ افزایشی در نرخ کرایه ها مدت هاست که اعتراض رانندگان تانکرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود مدیریت در گمرک اسلام قلعه سبب معطلی کامیون های ترانزیت در مرز دوغارون شد

نبود مدیریت در گمرک اسلام قلعه سبب معطلی کامیون های ترانزیت در مرز دوغارون شد