مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-19دانش

جزییات برگزاری دوره کارآموزی دانشگاه صنعتی هویزه


مدیر آموزشی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با اشاره به آغاز دوره های کارآموزی این دانشگاه، گفت: حدود 100 دانشجو دوره های کارآموزی خود را در صنایع می گذرانند و از این نظر مشکلی برایی فارغ التحصیل شدن دانشجویان سال آخر وجود ندارد.

- ایسنا/خوزستان مدیر آموزشی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با اشاره به آغاز دوره های کارآموزی این دانشگاه، گفت: حدود 100 دانشجو دوره های کارآموزی خود را در صنایع می گذرانند و از این نظر مشکلی برایی فارغ التحصیل شدن دانشجویان سال آخر وجود ندارد.

محمد بهبهانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز دوره های کارآموزی و کارورزی این دانشگاه، اظهار کرد: برای گذراندن دوره های کارآموزی دو راه در نظر گرفته ایم؛ یکی ثبت دانشجویان در سامانه کارآموزی ملی است که در این سامانه نزدیک ترین محل برای گذراندن دوره کارآموزی به دانشجویان معرفی می شود و دیگری معرفی دانشجویان به صنایع استان است.

وی با اشاره به اینکه دوره کارآموزی دانشجویان به صورت حضوری آغاز شده است، افزود: با توجه به شیوع کرونا، برای دانشجویانی که به هر دلیلی مایل نیستند اکنون دوره های کارآموزی را در صنعت بگذرانند، در ترم آینده و پس از بهبهود وضعیت استان تصمیم گیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری دوره کارآموزی دانشگاه صنعتی هویزه

جزییات برگزاری دوره کارآموزی دانشگاه صنعتی هویزه