مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-19اقتصادي

به معلولان «ماهی» ندهیم، «ماهیگیری» بیاموزیم


کانون معلولین با تشکیل کارگروه اشتغال دلایل بیکاری معلولین را شناسایی و توانست با راه اندازی واحد اشتغال معضل بیکاری معلولین را در شهر قزوین برطرف کند.

- ایسنا/قزوین کانون معلولین با تشکیل کارگروه اشتغال دلایل بیکاری معلولین را شناسایی و توانست با راه اندازی واحد اشتغال معضل بیکاری معلولین را در شهر قزوین برطرف کند.

نتیجه تلاش این کانون ایجاد شغل به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای معلولان است.

ایجاد اشتغال برای معلولان تنها یک امر مثبت نیست بلکه تبعات بسیاری دارد؛ یک فرد عادی اگر بیکار باشد مشکل خواهد داشت ولی اگر یک معلول بیکار باشد علاوه بر مشکلات افراد عادی، دچار سرخوردگی می شود و خود را سرزنش می کند که اگر سالم بودم می توانستم کارهایی مانند بنایی نیر انجام دهم؛ در حقیقت معلولیت را محدودیتی در اشتغال خود می داند و غیر از نقص عضو درگیر بیماری های روحی می شود.

محمدرضا هادی پور، مدیرعامل کانون توانا به ایسنا می گوید: بسیاری از شاغلان در این کانون به خاطر اینکه اشتغال به کار دارند خانواده تشکیل دادند و بیش از 70 درصد شاغلان متأهل شدند و باقی افراد نیز در فکر شغل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ماده 35 فصل 5 قانون جامع حمایت از معلولین در مورد اشتغال معلولین آمده است ماده 35- کارفرمایانی که در مراکز کسب وکار خود، افراد دارای معلول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به معلولان «ماهی» ندهیم، «ماهیگیری» بیاموزیم

به معلولان «ماهی» ندهیم، «ماهیگیری» بیاموزیم