مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-19اجتماعي

پای کرونا بر گلوی اوقات فراغت


پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزی به صورت غیرحضوری در این شهرستان فعالیت می کنند.

- ایسنا/زنجان رییس آموزش و پرورش خرم دره گفت: پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزی به صورت غیرحضوری در این شهرستان فعالیت می کنند.

صفدر حسینی خرم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخاب گری، فرصت آفرینی، جذابیت، کاربردی بودن، جامعیت، هویت آفرینی و مشارکت پذیری هفت اصل مهم در غنی سازی و کیفیت بخشی به اوقات فراغت به شمار می رود.

وی با اشاره به فصل تابستان و دغدغه والدین برای پر کردن اوقات فراغت شان، اظهار کرد: 48 پایگاه به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان دختر و پسر استان پیش بینی شده که به صورت غیرحضوری فعالیت می کنند.

رییس آموزش و پرورش خرم دره بر مهارت آموزی دانش آموزان در پایگاه های اوقات فراغت استان تاکید کرد و افزود: پایگاه های اوقات فراغت با رویکرد دینی، اجتماعی، مهارتی، هنری، ادبی و ورزشی با فعالیت های خود با هدف ارتقای مهارت خودآگاهی، همدلی، ارتباط موثر، کنترل هیجان و مهارت حل مسئله فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرده اند و باید سعی شود ارتباطات سالم و موثر تعاملی برای دانش آموزان شکل گیرد.

وی در ادامه از یادگیری به عنوان مهم ترین فعالیت بشر که بیشترین اثرگذاری را دارد، یاد کرد و ادامه داد: یادگیری موثرترین و عمومی ترین فعالیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای کرونا بر گلوی اوقات فراغت

پای کرونا بر گلوی اوقات فراغت