مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-19ورزشي

کمیته ملی پارالمپیک به دنبال جذب مربی خارجی برای زهرا نعمتی


طی نشستی با محمود خسروی وفا و غلامرضا شعبانی پیشنهاد جذب مربی خارجی برای زهرا نعمتی داده شد و کمیته ملی پارالمپیک در حال رایزنی و مکاتبه در این زمینه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، مجید کهتری درباره وضعیت ورزشکاران پارا تیر و کمان اظهار کرد: در حال حاضر 7 ورزشکار پارالمپیکی داریم که تنها زهرا نعمتی در رشته ریکرو شانس کسب مدال طلا در بازی های پارالمپیک توکیو را دارد به همین خاطر وی از هفته پیش تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک اردوهای غیر متمرکز خود را در باشگاه الیاف واقع در شهریار تحت نظر من آغاز کرده است.

وی درباره وضعیت سایر کمانداران پارالمپیکی گفت: سایر ورزشکاران پاراتیر وکمان که شانس کسب مدال نقره و برنز را دارند در منزل تمریناتشان را پیگیری می کنند و با ارسال فیلم تمرینات خود اگر ضعفی در تکنیک و تاکتیک داشته باشند آنها را برطرف می کنم.

البته من معتقدم این نوع تمرینات کیفیت لازم را ندارد و تا زمانی که کمانداران در اردو نباشند ضعف تکنیک و تاکتیک آنها به درستی اصلاح نمی شود.

رییس انجمن پارا تیر و کمان تصریح کرد: تا زمانی که شرایط از نظر ویروس کرونا به حالت عادی برنگردد ما مجبوریم شرایط تمرینات را به همین روال ادامه دهیم تا کمانداران از آمادگی بدنی خارج نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته ملی پارالمپیک به دنبال جذب مربی خارجی برای زهرا نعمتی

کمیته ملی پارالمپیک به دنبال جذب مربی خارجی برای زهرا نعمتی