مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-19سياسي

اعلام 3 مصوبه مساعدتی درباره «حقوق موقوفه» برای مستاجران آستان قدس رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، مرتضی حقیقی درباره جزییات این خبر اظهار کرد: با موافقت تولیت آستان قدس رضوی و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت رضا(ع) در راستای اعمال مساعدت در زمینه شرایط و نحوه پرداخت حقوق موقوفه توسط مستاجران محترم و به مناسبت ایام پر برکت دهه کرامت، مصوبات جدیدی از تاریخ 29/04/1399 اجرا می شود.

وی با اشاره به مصوبه مساعدتی تغییر در نوع بهره برداری توسط مستاجران گفت: از ابتدای شروع دهه کرامت سال جاری به مدت سه ماه، پرداخت نقدی حقوق مربوط به تغییر نوع بهره برداری توسط مستاجران موقوفه، مشمول تخفیف نقدی 30 درصدی کل حق تقدیمی تعیین شده خواهد شد و پرداخت اقساطی نیز به صورت یک ششم نقد و الباقی در پنج قسط مساوی سالانه قابل محاسبه و دریافت است.

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی بیان کرد: همچنین پرداخت حقوق موقوفه از بابت اجاره معوقه کشاورزی از ابتدای دهه پر برکت کرامت امسال تا پایان شهریور ماه سال جاری، در صورت مراجعه مستأجرینی که بدهی معوق آنها از تاریخ اول فروردین 1392 تا 29 اسفند ماه 1398 است، پرداخت بدهی معوق آنها به نرخ همان سال ایجاد بدهی، محاسبه و تسویه خواهد شد.

حقیقی در ادامه با اشاره به چک های برگشت خورده اعلام کرد: از ابتدای شروع دهه کرامت تا پایان شهریور ماه سال جاری، در خصوص چک های برگشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام 3 مصوبه مساعدتی درباره «حقوق موقوفه» برای مستاجران آستان قدس رضوی

اعلام 3 مصوبه مساعدتی درباره «حقوق موقوفه» برای مستاجران آستان قدس رضوی