مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-19سياسي

تابستانه فهما در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد


مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تابستانه فهما در قالب مجازی و حضوری در استان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا دولت آبادی افزود: طرح اوقات فراغت با عنوان (تابستانه فهما) در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با در نظر گرفتن شرایط کرونایی هر منطقه به صورت مجازی و حضوری در حال برگزاری است.

وی ابراز داشت: این طرح با هدف تقویت بنیه ایمان، همدلی، کار و ایثار در محیط مسجد در حال برگزاری بوده که مخاطبین در سه شبستان هنر، شبستان فرهنگ و شبستان نوآوری و 12 رواق طراحی و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد به آدرس www.

bachehayemasjed.

ir نسبت به ثبت برنامه های خود در طرح تابستانه فهما اقدام کنند.

دولت آبادی تصریح کرد: در شبستان فرهنگ با رویکرد قرآنی بخش های نور، کتاب، رسانه، همدلی و دانش در قالب کلاس، همایش، نشست، محفل، حلقه، بازدید، مسابقه، نمایشگاه، شبکه های مجازی: ظرفیت ها تعریف شده و در شبستان نوآوری دو رواق کارآفرینی و فناوری پیش بینی شده است.

وی ابراز داشت: در شبستان هنر سرود، نمایش، فیلم، قلم و ترنج از جمله بخش هایی است که جهت استفاده عموم در این سامانه بارگذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستانه فهما در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

تابستانه فهما در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد